Сучасний стан і особливості соціально-відповідального маркетингу в Україні
DOI:
https://doi.org/10.32347/2707-501x.2014.32.48-56Keywords:
social-responsible marketing, social responsible business, needs, consumer.Abstract
This article is about “social-responsible marketing “ and the main aspects of the concept of social-responsible marketing and its importance to the company. Analyzes the key features of the implementation of social-responsible marketing in companies and enterprises of Ukraine.
References
Новікова О.Ф. Діагностика стану та перспектив розвитку соціальної відповідальності в Україні (експертні оцінки) : монографія/ О.Ф. Новікова, М.Є.Дейч, В.О.Панькова – Донецьк, 2013. – 295с.
Вергун Л.І. Соціальна відповідальність бізнесу в умовах глобальної фінансово-економічної кризи / Л.І. Вергун // Теоретичні та прикладні питання економіки : зб. наук.праць. – К., 2010. – вип.. 23. – С.165 – 170.
Аграмакова Н.В. Сущность социальной ответственности предприятия и системы ее регулирования / Н.В. Аграмакова// Бизнес Информ. – 2011. – №4. – С.86–88.
Катихін Є.О. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу та її основні принципи / Є.О. Катихін // Статистика України. – 2011. – №3. – С.83 – 86.
Белявська К.С. Соціальна відповідальність бізнесу : еволюція поглядів на проблему / К.С. Белявська // Вісн. Хмельниц.нац.ун. – 2011. № 1. – С.228 – 233.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 M. Vasylieva
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).