Маркетингові прийоми, що сприяють розвитку українського ринку освітніх послуг

Authors

  • А. М. Тугай
  • А. Ф. Гойко
  • М. А. Єлішевич

DOI:

https://doi.org/10.32347/2707-501x.2013.30.129-135

Keywords:

marketing techniques, educational services, market, competition, specialist development.

Abstract

Illuminated marketing techniques enhance the development of the education market is improving the competitiveness of higher education institutions.

References

Арсаланов Т. Н. Маркетинг услуг: уточнение некоторых понятий с экономической точки зрения / Т. Н. Арсаланов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. – № 2.

Басовский Л. Е. Маркетинг: курс лекций / Л. Е. Басовский. – М.: ИНФРА-М, 1999.

Добрыднев С. И. К вопросу определения продукта вуза / С. И. Добрыднев // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. – № 4. – С. 26–31.

Самсонова М. В. Исследование факторов конкурентоспособности образовательной услуги / М. В. Самсонова, Е. В. Самсонова // Известия Волгоградского государственного педагогического университета. – 2010. – 3 (47). – С. 88–90.

Шевченко Д. А. Состояние и перспективы молодежного рынка труда / Д. А. Шевченко // Экономический журнал. 2002. – № 4. – С. 94–99.

Щетинин В. П. Экономика образования: учеб. пособ. / В. П. Щетинин, Н. А. Хроменков, Б. Г. Рябушкин – М.: Рос. пед. агент., 1998. – 306 с.

How to Cite

Тугай, А. М., Гойко, А. Ф., & Єлішевич, М. А. (2013). Маркетингові прийоми, що сприяють розвитку українського ринку освітніх послуг. Ways to Improve Construction Efficiency, (30), 129–135. https://doi.org/10.32347/2707-501x.2013.30.129-135