DOI: https://doi.org/10.32347/2707-501x.2013.29.187-191

Формування маркетингової стратегії в антикризовому управлінні будівельним підприємством

В. А. Андрущенко

Abstract


The article focuses on the role of marketing in the life support of the company and considers modern marketing strategies as important forms of organization activity that sets the behavior of firms in the market, can withstand a lot of negative environmental factors, help organization take most profitable market position and hold it.


References


http://marketing.web-standart.net/

http://new-marketing.ru/

Василенко В. О. Антикризове управління підприємством: Навч. посібник. – Київ: ЦУЛ, 2003.

Дубницький В., Даниліна Н. Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку// Маркетинг в Україні. – 2012. - № 6. – С. 33-40.

Зозульов О., Підмогильна О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій// Маркетинг в Україні. – 2013. - № 3. – С. 41-48.

Короткова Е. М. Антикризисное управление: учебник. – М.: ИНФРА – М , 2000.

Скотт Дэвид Мирман. Новые правила маркетинга и PR. Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем. – М.: "Альпіна Паблішер" — 2011.

Тюріна Н. М. Антикризове управління: Навч.посібник.- К.: «Центр учбової літератури», - 2012.


GOST Style Citations






Copyright (c) 2020 В. А. Андрущенко

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.


© Ways to Improve Construction Efficiency

Kyiv National University of Construction and Architecture

ISSN 2707-9376 (Online)

ISSN 2707-501X (Print)