Формування маркетингової стратегії в антикризовому управлінні будівельним підприємством
DOI:
https://doi.org/10.32347/2707-501x.2013.29.187-191Abstract
The article focuses on the role of marketing in the life support of the company and considers modern marketing strategies as important forms of organization activity that sets the behavior of firms in the market, can withstand a lot of negative environmental factors, help organization take most profitable market position and hold it.
References
http://marketing.web-standart.net/
Василенко В. О. Антикризове управління підприємством: Навч. посібник. – Київ: ЦУЛ, 2003.
Дубницький В., Даниліна Н. Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку// Маркетинг в Україні. – 2012. - № 6. – С. 33-40.
Зозульов О., Підмогильна О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій// Маркетинг в Україні. – 2013. - № 3. – С. 41-48.
Короткова Е. М. Антикризисное управление: учебник. – М.: ИНФРА – М , 2000.
Скотт Дэвид Мирман. Новые правила маркетинга и PR. Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем. – М.: "Альпіна Паблішер" — 2011.
Тюріна Н. М. Антикризове управління: Навч.посібник.- К.: «Центр учбової літератури», - 2012.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 В. А. Андрущенко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).