Комплексна навчально-виховна парадигма як засіб реформування будівельної галузі в сучасному світі : принципи , модель, рішення

Authors

  • Ю. Е. Тимофєєв
  • Н. І. Нікогосян
  • О. М. Євдоченко

DOI:

https://doi.org/10.32347/2707-501x.2013.29.266-284

Keywords:

general purpose model of ideal student, integral scale of mark student, indicator of intelligentsia, principle of modern education, out-look- professional methodology of education.

Abstract

 In article consider and explorer new conception to reform of construction. Fundamental item of that concept is deep and circumstance changes to preparation of personnel for branch.  The concept be based on of many years experience of author as educationist and manager of  Service of  volunteering, socialing and favour of KNUCA.

References

Наказ МОНУ від 07. 08. 02 р., № 450.

.Концепція гуманітарного розвитку України на період до 2020 р. (лист МОНМСУ від 20. 08. 12 р., № 1/9-584 ).

How to Cite

Тимофєєв, Ю. Е., Нікогосян, Н. І., & Євдоченко, О. М. (2013). Комплексна навчально-виховна парадигма як засіб реформування будівельної галузі в сучасному світі : принципи , модель, рішення. Ways to Improve Construction Efficiency, (29), 266–284. https://doi.org/10.32347/2707-501x.2013.29.266-284