DOI: https://doi.org/10.32347/2707-501x.2013.29.266-284

Комплексна навчально-виховна парадигма як засіб реформування будівельної галузі в сучасному світі : принципи , модель, рішення

Ю. Е. Тимофєєв, Н. І. Нікогосян, О. М. Євдоченко

Abstract


 In article consider and explorer new conception to reform of construction. Fundamental item of that concept is deep and circumstance changes to preparation of personnel for branch.  The concept be based on of many years experience of author as educationist and manager of  Service of  volunteering, socialing and favour of KNUCA.


Keywords


general purpose model of ideal student ; integral scale of mark student ; indicator of intelligentsia ; principle of modern education ; out-look- professional methodology of education.

References


Наказ МОНУ від 07. 08. 02 р., № 450.

.Концепція гуманітарного розвитку України на період до 2020 р. (лист МОНМСУ від 20. 08. 12 р., № 1/9-584 ).


GOST Style Citations






Copyright (c) 2020 Ю. Е. Тимофєєв, Н. І. Нікогосян, О. М. Євдоченко

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.


© Ways to Improve Construction Efficiency

Kyiv National University of Construction and Architecture

ISSN 2707-9376 (Online)

ISSN 2707-501X (Print)