Рейтингова система оцінки діяльності професорсько-викладацького складу як засіб стимулювання їх творчого потенціалу і підвищення якості освіти

Authors

  • А. М. Тугай
  • А. Ф. Гойко
  • М. А. Єлішевич
  • С. Д. Криштоф

DOI:

https://doi.org/10.32347/2707-501x.2012.26.9-18

Keywords:

faculty, certification, rating, evaluation criteria, quality, motivation, stimulation, activity.

Abstract

The criteria of evaluation of faculty for certification in order to stimulate his creativity and the quality of education.

References

Леонова С.Г. Мотивационная модель управления научно-педагогическим персоналом вуза / Л. Г. Миляева, С. Г. Леонова // Монография, Алт. гос. техн. ун-т, БТИ. – Бийск: Изд-во Алт. гос. техн. ун-та, 2008. – 91 с.

Жак С.В. О рейтинговой оценке научно-педагогических работников и научно-образовательных структурных подразделений вуза / С. В. Жак, В. Н. Кирой // Университетское управление: практика и анализ. – 2007. – № 5 (51). – С. 66-71.

Мельничук Д. А. Рейтинг субъектов деятельности национального аграрного университета Украины / Д. А. Мельничук, И. И. Ибатуллин, А. В. Шостак // Университетское управление: практика и анализ. – 2004. – №3(31). – С. 44-58.

How to Cite

Тугай, А. М., Гойко, А. Ф., Єлішевич, М. А., & Криштоф, С. Д. (2012). Рейтингова система оцінки діяльності професорсько-викладацького складу як засіб стимулювання їх творчого потенціалу і підвищення якості освіти. Ways to Improve Construction Efficiency, (26), 9–18. https://doi.org/10.32347/2707-501x.2012.26.9-18